BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 22, 2010

MC

olah....

saya telah mula bekerja pada hari rabu@22hb Sept 2010... bukan lepas cuti raya tapi pegi johor.. 18hb aku telah pergi ke johor secara tidak sangka... Yela,bukan plan sangat pun nak pergi sana tapi... mungkin ada jodoh kuat ngan scaol... Dapat la aku pergi... huhuhu... Dia mesti belum update dia nye blog... tak muncul2 pun cite sal kakak ye kawin.. huhuhu...

Kakak ye cantik sangat.. macam Rebecca Islam versi comel pun ada kalau tengok dari jauh.. baju kawin ye pun cantik... huhu... Teringin~ (lambat lagi...)

Time majlis pada hari Ahad,aku mengoffer diri untuk jadi MC pada majlis tersebut disebabkan suasana yang meriah....... Dah dekat setengah tahun aku tak jadi mc... dah gagap bila pegang mic.. huhuhu...

Bila kompang bertalu2 dipukul(setakat rakaman je menanye.. hehe), aku pun jadi berdebar2... Muka fairus kat sebelah aku macam takde efek... Style je lepak kat sebelah aku macam takda pape... Pengantin dah nak masuk pintu... kak na aka kakak scaol dah bagi sign kat aku boleh start cakap... huhu... aku pun ngan kompidennye...

DIUMUMKAN KETIBAAN PENGANTIN LELAKI DAN PEREMPUAN
SHAHRULNURHAFIZA BINTI MOHAMAD DIN... eh (time ni kawan aku menjerit.... TU NAMA AKU LA...........) OPS Silap.. maaf.. hehe

DIUMUMKAN KETIBAAN PENGANTIN LELAKI DAN PEREMPUAN, SHAHRULNURHIDAYAH BINTI MOHAMAD DIN DAN... etc

Alhamdulillah.. Majlis berjalan dengan lancar... kawan aku punya kepala dah ada kat atas meja tertiarap... Takut kakak dia marah... aku senyum bersalah je.. hehe

Lepas tu macam biasa.. tade pape yang best.. Like a anormal kenduri.. Cuma time pukul 3,bila orang dah mula takda,aku ngan membe2 aku pun melantak karaoke free... hehehe...

Antara lagu2 yang diperdendangkan adalah hati kama, lagu ramlah ram(aku tak ingat tajuk dia tapi ada diam diam...), yang teristimewa and tak lupa... anggapanmu by ziana zain...

Dah lama tak karaoke ngan scaol.. fairuz nyanyi lagu kau ilhamku.. huhu..

Pukul 4,ktowang dah letih gila.. tapi sempat amek foto gila2.. nanti later upload k..

Malam tu kitowang karoke lagi 2jam kat danga.... Sejuk gila macam dalam ice berg.. Takley tutup lampu kat situ takut wat maksiat.. haha.. Style... tak penah aku g tempat karok kena bukak lampu cerah2.. haha.. Pukul 11 lebih habis... Muka masing2 pucat... bf scaol pun da letih... mana taknya.. dari pagi kena ada kat kenduri.. mana tak penat.. huhu...

Kitowang dinner kat zorro.. aku makan nasi goreng zorro... lupa nak amik gambar.. hehe...
kitowang balik dalam kul 12... aku,peyosh ngan scaol pengsan bila sampai uma..

Esoknya kitowang masing2 bangun lambat..
(aku skip sal mende asasi macam solat,mandi segala.. mende2 tu takya cite rasanya..)

esoknya kitowang kuar g cs aka city square... tgok cite resident evil... gempak gile... gaduh skit ngan org yang duk kat kerusi kitowang pastu kitowang main redah je duk ane2... haha. Style.
aku rasa macam aku sowang je yang duk jerit kat dalam tu bila zombie kuar.. heee~

pastu aku beli gelang ngan peyosh.. silver.. cantik...

kitowang makan kat kfc kat angsana...

pukul 9.30 malam.. aku balik kl... Tak sempat jumpa abg z... huhuhu... (dia ada keja katanya..)

k,sampai tu je... later bila kau ada mood t aku bagi detail.. tata~~~~

1 comments:

zairy said...

huhuhu, MC jemputan rupanya....

sori xdpt jumpe.. plan dh bek dh mula, alih2 ad emergency la plak...

len kli la kte jumpe lak..
hehhee