BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 28, 2010

Every last one of us would die..

‘Dalam wujud diri kita semua hikmah boleh menyatu kalau ia mahu, iaitu apabila roh kita seperti air mengalir menitik memecahkan kerikil yang ada dalam jiwa dan benak lalu memantulkan permukaan seperti sebuah cermin.’
diambil dari blog faisal tehrani
Ya, saya suka ayat beliau.. Kebanyakan karya beliau pun saya cuba miliki sebagaimana karya Ramlee Awang Murshid yang saya aim sejak sekolah rendah lagi... Huuuu~ Pathetic... Bila dah tua baru dapat penuhi cita2.. Kalau sejak kecik lagi cita2 saya yang ini telah terpenuh,mungkin saya bisa memikir cita2 yang lain pula.. Mungkin saya akan obses mengumpul gajet atau helikopter@kereta mainan yang sgt menarik di pandangan mata sejak akhir2 ini... huuu~ Mungkin.. Buat masa ini.. Mak masih mengulang mantera yang sama... 'asal masuk gaji.. beli buku.. asal masuk gaji...beli buku... beli la baju ke.. seluar ke... skirt ke... macam perempuan2 lain...' Mak saya lupa agaknya... saya bukan macam perempuan lain... Saya pelik.. sedikit aneh... huhuhu.... Baru2 ini saya beli baju.. 2pasang... mak diam sebentar... mungkin baju baru ini boleh bertahan selama 2bulan sebelum mantera yang sama diulangi lagi... huuuu~
p/s: ada 3 buku yang mula mendapat perhatian... Kalau aku jmp aku terus beli.. haaaaaa~
rasa sgt excited...

0 comments: