BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 14, 2010

BERLAGAK

olah... tajuk di atas bukan sikap orang pada aku.. tapi aku yang pura2 berlagak.. berlagak tabah.. pada diri sendiri tentunya... sikap keanak2an sentiasa ada dalam jiwa (ceh2) so,ini adalah raya pertama kau tak dapat duit raya(sedih).. tapi masuk raya kedua dah ok dah... sebab ni first time gak aku keja... Sedikit cemburu bila sepupu sebaya yang memang sebaya ngan aku dapat duit raya sedangkan aku tidak.. hanya kerana yang membezakan kami adalah aku keja.. dia belaja... azam aku utk sambung belaja makin membuak2.. (niat salah tak?? hehe)

okey.. bukan itu yang aku nak cerita saat... mungkin tersasul sepatah dua... aku sudah cuba menyesuaikan diri untuk tidak kerap menggunakan perkataan kalau... its start to kill me.. so,lebih baik aku bunuh beliau dulu sebelum aku 'pergi' secara rohani... betul tak?? (angguk2 sikit).. so.... mungkin cerita ini telah mula membosankan mereka2 yang rapat dengan aku.. atau mereka lebih gemar mengkategorikan aku sebagai insan yang tak reti mensyukuri nikmat tuhan... I Start To COUNTDOWN my day aku akan berlalu pergi meninggalkan tempat ini...



Yup,thats totally damnably unbelievable true.. yes!!! tak sabar pulak rasanya....
bukan apa... andai diberi pilihan.. aku pun lebih suka mencari diri... (ops,mendalam sgt...)
bak kata budak dalam 'syurga cinta'.... "bukan saya tidak bersyukur... tapi tak salah untuk menjadi lebih baik kan??" ya!! Itulah antara alasan2 yang berjaya saya utarakan untuk menegakkan dalih2 yang ke udara sebentar tadi... hahaha

panjang pulak aku punya post kali ni... maaf la... membosankan korang lagi... huhu

p/s: walaupun tanpa raya saya tetap minta maaf pada kamu.... tapi adakah kamu sudi maafkan saya??? Lengkapkah raya saya tanpa maaf kamu... Aidilfitri tidak layak untukku... huhu

0 comments: