BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 7, 2010

~BISU~

Hye guyz! Untuk sesiapa yang mengenali aku mesti macam tak percaya.. aku? membisu? tipula.... Serius! Aku asyik kaku membisu kini... Hidup aku dah tak macam dulu... For sure! Aku nak post something tapi takde point! Boleh ke macam tu?? Nak tau satu rahsia?? Usually everytime aku nak post something aku akan rasa menggigil tiba2.. bukan sebab lokasi or anything.. (bukan effect air cond.. siyes!).. Mungkin itu isyarat body aku pada diri sendiri when i open myself a bit to outside world.. Believe me... Aku tak seopen yang kamu semua lihat.. Aku sangat2 tertutup... Aku masih percaya kepada Diary... Till now je aku ada 3 Diary... Aku start tulis diary bila aku berumur 12 tahun... diary aku yang latest.. Dari aku form 3 sampai skunk sebab tak habis2 walaupun saiz dia kecik je.. hahaha.. aku jarang tulis diary... tapi sometimes when you left alone and kowang toleh2,usha no2 kat handphone.. tade sape yang bagi sms mepek "sihat?"'dah makan?" or "macam mana hidup awak?" ha... waktu tulah aku akan cari diary berkunci aku... Blog ni lain... Macam aku membuka diri aku or to be exactly hati aku untuk bercerita pada dunia luar... Bukan mudah... percayalah...

p/s: ok.. aku dah kaku... sambung lain kali la... sowie susahkan kowang.. huhuhu

1 comments:

Anna Boleyn said...

hye.. da lama tak blogwalk.so, hari ni nak blogwalk blog kamu. jom ler datang belog anne boleyn jom!. :)