BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 13, 2010

Kuch kuch hota hai

assalamualaikum...

uhuk2.. saya demam.. agar saya dapat rasa betapa bestnya hidup bila kita sihat...

Adik saya bergaduh dengan kawannya... kerana tak mau dia rasa tertekan,saya secara tak sengaja masuk hidup dia... (saya seorang kakak yang sangat protective)...

saya bercakap dengan kawan baik dia... alhamdulillah... dia seperti saya.. kawan dia ok...
kawannya mengingatkan saya pada farisha... tapi kawan yang dia bergaduh tu.... ingatkan saya balik pada.... E. saya berpisah dengan E di tingkatan 5... saya tidak tahu motif dia berkelakuan begitu. sama seperti adik saya saat ini...

Dalam bloodline keluarga kitowang mang camtu ke?? balik nanti tanya mak.. hehe.. Ok,sambung balik... setelah mendengar hujah dari kedua2 belah pihak.. saya beranggapan mereka berdua sudah tidak serasi lagi.. saya menasihatkan agar kedua2 pihak membuat pilihan mereka sendiri sama ada masih mahu terus bersama atau tidak. Sekiranya tidak,teruskna hidup masing2.. berasingan.. Settle... Adik aku menerima dengan redha.. Kawan dia??? Terpulang... Aku bukan kakak kau! Eh,silap pulak.. saya bukan kakak kamu.. hehe. Bulan ramadhan kan??

Suhu masih tinggi... aku menjerit dalam hati macam Clark Kent menjerit bila kena serang dengan batu kryptonite.. ya,begitu... tak logik?? ok,terpulang... Kau eh.. Kamu pegi baca blog orang lain!!! Sibuk je.. Eh,tak boleh marah... Astaghfirullahalazim... Ish2...

Um,saya dah buntu pulak.. idea habis tetibe... Nantila bila saya dah ingat saya sambung pulak blog baru...

assalamualaikum... (=^_____________^=)

0 comments: