BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 9, 2010

Repek!



Hello2! Assalamualaikum.. Dah bersawang dah blog aku... Sukati aku la nak post ke tak.. Sorry la kawan2.. Occupancy hotel penuh... Aku pun da naik gila dah ni.... Duit ga juta2 macam tak cukup2.. (ceh,juta2..) Aku ingat aku nak belaja kat Indonesia la... Mesti bahagia.... (Ye ke??)

Macam biasa,ramai orang akan luahkan perasaan kat aku.. Since when aku jadi pakar kaunselor dorang ni??? huh... mengeluh~~.. Siapa nak dengar luahan perasaan aku pulak?? Sape???

Disebabkan aku dah dah hampir berada di tahap kritikal,aku mengambil keputusan untuk bercuti di Serambi Mekah! Sedap je bunyinya kan?? Kat kelantan la.. mana ag??? Ikutkan rasa nak pegi Pulau Pinang nak temankan Farisha atau lebih tepat buatkan homework seni dia yang terbengkalai... Boleh tak aku nak jadi cikgu seni??? huhuhu... Aku nak comot2 main kaler Luna and calit2 warna2 panas kat muka anak2 murid aku... Wah,bestnya... Seminggu lepas tu ibu bapa murid2 aku mesti ngadu aku ajar bukan2 kat anak dorang pastu resign. Damn!

Ok,paranoid aku dah datang.. So,ikut perancangan aku akan naik keta fizie pegi kelantan dgn Sha di dalam bulan ramadan.. Setan tade so,boleh bukak tingkap luas2... Weeeee....

Aku rasa aku buat masa ni still on track lagi... Start keja bulan 4. Resign letter bulan 11 then awal bulan 12 dah freedom! Yeyeh! bulan 12 aku nak beli bahan2 nak sambung belaja,buat permohonan bantuan belaja segala... ambik lesen yang tak pernah sudah and rest in my home sweet home membesarkan badan. Fantastika! Memang marRbideh(bahasa apa tah tapi maksudnya hebat!) idea aku nih..

Aku dah makin liar.. Farisha risau.. aku tau... Dia mesti nak bawak aku pegi KBM.. huhuhu... Aku yang nak ikut andai berpeluang menanye... Yela.. budak jahat macam aku... Perlu inisiatif2 camtu... Atikah AR dah banyak kali ajak aku join pegi UIA punya program... Kalau aku ada Kekuatan aku pegi ye Tikah... Aku diikat oleh dunia kejam skunk ni.. Nama pun kejam kan?? Buatla suara mendayu pun takkan cair punya... KOMPEM!

Aku nak hantar surat penerimaan KYM kat Melaka... Insyaallah.. kalau takda aral.. kalau dah rezeki aku kat situ... Aku pegi je la... Melaka aku tak penah g ag... So,kind of excited... (Hulu betul ta penah g Melaka..) Aku dengar banyak makanan bersejarah yang ada kat Melaka.. (Makanan lagi..) Dalam cite Ho Cak kat 8tv pun banyak kuih yang berasal dari sana.. Aku masih mencari resepi Kuih Tepung Gomak yang aku try time aku buat part time kat Mydin dulu.. huhuhu...

Ok la... Panggilan telefon da masuk bertalu2... Mang takley tgok aku senang...

Got to go bebeh! Calo....

0 comments: