BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 9, 2009

im sorry i couldn't be perfect

Dear everybody... please.. i need my life!!! Bagaikan dah bertahun aku tak lepak ngan member umah aku,gi kuar main bowling and balik kul 1 @ 2 pagi.... Bestnya but sadly... No way!! Almost everyday ada meeting,meeting n meeting... Kalaulah aku ni kalau takda dalam meeting pun takda effect,takpe! masalahnya kalau aku takda,sapa nak tulis minit mesyuarat?? Hish,susah jadi su ni... Kalau jadi suhaini ag senang kot?? Urm,aku dah tak ingat bila kali terakhir aku bangun tido pukul 12tgh hari and tido pukul 10 malam.. dah berbulan rasanya... final lagi 2 minggu so suka or tak,law nyer silibus tak habis ag... Kat kepala otak aku sekarang ni tiap saat berlegar AKTA..AKTA..AKTA.. Kontrak,sewabeli,jualan barang... perg,i wish i could pengsan jap tok dua hari je. Koma ke... Nanti,apa yang akan berlaku ar??? Kena invade ngan alien pun best gak??? Sape yang akan rindu aku? Sape yang akan cari aku? I wish... Seorang sahabat aku cakap,kalau perkataan "kalau" tu berkuasa,gunung pun boleh jadi rata... Mulut tempayan boleh ditutup tapi mulut manusia??? Kg yang terbakar boleh nampak asapnya tapi hati yang terbakar siapa yang tahu.... fin

1 comments:

Shahrulnurhafizah said...

pe ko mepek ni nates??
huhu