BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 10, 2009

Kerana seekor ayam...

Olah... hari ni,i mean malam ni kerana seekor ayam lect. aku kelam kabut dibuatnya... today we have class from 8am until 1pm... aku bangun tdo pun lambat sebab aku tdo lambat malam tadi.aroun 3am... so,lepas kelas da habis,semua orang(kecuali student lelaki sebab diorang nak g semayang jumaat) aku n my lect(ktowang memang rapat... dia selalu call aku!!!) plan nak tdo.. 2hours pun da cukup cause malam ada kelas lagi for habiskan silibus Akta sewa beli 1967. Suddenly,bila kau masuk je kelas lect. aku ngadu yang dia tak dapat tdo pun cause mother dia ngamuk seekor anak ayam di makan tikus! hahaha... seumur hidup aku itula first time aku dengar that kind of excuses... Then,sepanjang petang lect. aku tu cari anak ayam and tak dapat rehat... aku kesian kat lect aku tu.. dia just wat part time je kat kolej aku and at the same time dia jadi lawyer somewhere... Tapi,berita gembiranya,anak ayam tersebut telah dijumpai di bawah guni(as alas reban... aku pun tak faham!!!)... alhamdulillah... Selesaila satu masalah lect. aku tu... as for me,bila dia bahagia... aku pun bahagia... the end

1 comments:

Shahrulnurhafizah said...

bila lec aku bhgia,, ko bhgia aku pn bhgia..
amiinnnnnnnnnnnnn..