BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 8, 2009

hanya kerana bola...

hi... hari ni hidup aku aman sikit.. nape? sebab aku langsung tak jejak kaki kat bilik mpp. so,aman la... life without work kan best sometimes??? urm,semalam... time aku tgh chatting kat ym,rupa2nya tanpa aku sedar satu kejadian alam yang unik terlepas dari pandangan mata aku... da takda rezeki kot.. membe aku yang ckp bulan ada lingkaran bulat kat tengah... tak tau la betul or tak... takdir telah tentukan aku tak dapat tgok.... malam yang sama,negeri 9 lawan bola ngan kelantan... 1-0...! Tahniah n9... then,ada rusuhan berlaku... penyokong kelantan tak puas hati lalu mereka membuat onar hingga fru n polis nekad sembur gas pemedih mata... nape aku ambil tau??? sebab beberapa orang ahli asrama anggerik beside my college pengsan cause that gas... sampai kolej aku gas tu sampai??? dasat2... dunia3.... hanya kerana bola...

0 comments: