BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 7, 2009

just being me

on 2,3 and 4 march 2009... aku g Taman Negara Kelantan,Kuala Koh. That is the best moment in in my life cause i just realise betapa selama ni aku tak hargai diri aku seadanya... Kat situ,buat pertama kali aku tuck in(maybe utk org lain tu bukan sesuatu yg baru but it means everything to me. my mum would kill me!!),crawl n move as lower as you can go just to survive in blind.... Baru aku sedar,kubur memang lain-lain. Su pun da gerak g depan at that time and i juat alone in the middle of the jungle.. sad but true... Dengan figure yg luar biasa.. aku berjaya hadapi semua tu sama taraf dgn org yg di kategorikan sebagai slim... never expect that. Selama ni,kalau ada merentas desa,tak payah ramal-ramal.. confirm korang boleh agak sape duk kat belakang sekali. But at this time,aku lalu atas titian canopy setinggi 500m dari tanah dengan jayanya. Thanks 4 Allah cause im still alive and go back safe n sound... Alhamdulillah... Bersyukur la dengan tangan,kaki,mata n telinga anda... Cause it just save me..

0 comments: