BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 18, 2009

Hijrah itu pengorbanan

Friends... today i would like to announce that i'll move from rumah sewa yang aku duduk sekarang ke rumah baru yang lebih dekat dgn kolej.... ini untuk mengelakkan aku dari bahaya yang akan berlaku kepada gurls yang balik lambat... Walaupun hujung tahun ni aku akan tinggalkan kelantan tapi aku rasa tindakan ni perlu since lah selalu give me excuse tak datang meeting semata-mata cause umah aku jauh... sian dai... dapat su kejam cam aku!!! i'm happy with my life.. bukan bermakna aku takda masalah tapi aku dapat ketepikan semua tu buat masa ni since aku ada dorongan yang kuat dari sisi-sisi aku.. alhamdulillah... by the way,tadi aku g popular and nampak karya ramlee awang murshid"mikhail"... aku baca sinopsis and of course aku tak dapat halang hati aku dari terus jatuh cinta kat buku tu. I WANT THAT BOOK!!!! tapi memandangkan keadaan tak mengizinkan,aku sabar je la dulu... tgok la bila duit aku da masuk nanti.... (ni yang aku takut dengan diri aku kalau da aim satu2 benda nie!) k,got to go. lom habis packing and i still got another paper tomorrow... love myself always... fin

0 comments: