BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 29, 2013

Kahwin


Assalamualaikum
Topik yang paling hot dikalangan semua sekarang ni kahwin. Maybe salah satu sebabnya adalah aku dah nak habis belaja and lepas ni tak boleh bagi alasan ni dah, "saya tengah belaja lagi makcik.. hehe" *senyum kerang busuk. Tengah scrool timeline fb sambil download assignment franchise member baru upload, aku perati 50% kawan2 time sekolah baik menengah mahupun rendah and kawan2 kolej semua...... dah upload gambar kawin or gambar anak. Lagi best siap ada soalan sampaing, anda bila lagi? Alahai awak... kita bukan taknak kawin. Orang tak berharta macam kita ni memang ada banyak lagi benda lain yang kena fikir. ada 5 orang adik lagi bawah ni. Mak ayah tak merasa lagi bahagia ada anak bekerja. Duduk rumah dengan ibu bapa lebih dari setahun pun mak ayah belum rasa lagi. Apatah lagi nak ada extra mak ayah baru. bagaikan kita membeli lebihan hati yang perlu dijaga. Muahahaha. *mementang bdk bisnes semua nak main beli2. The point is, belum jatuh hukum wajib lagi kawin ni. Cita-cita setinggi bintang bukan boleh beli dengan senyuman. Kalau ini antara pengorbanan yang kena bayar dekat tol perjalanan ni, buat masa ni... saya rela.


p/s: kalau aku kawin nanti baju pengantin aku macam kat atas ni. takpun cheong sam.. boleh? hahaha. Papehal istikharah dulu Cik R oiii.... upgrade tak habis lagi... kekeke
~fin~ 

0 comments: