BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 30, 2013

Another finale



Assalamualaikum.

It our finale!!!!! Not most of us but still... major! Macam semalam tanya dari depan bilik 'eh awak duduk bilik tu ke?'' haah!'' Boleh la kita lepak selalu...' Dari panggil nama je ter panggil akak sebab dah tau dia dah tua. hahaha. share nasi lemak.. nasik kerabu... Bila susah semua dengan dia. Bila senang still dengan dia tapi tak share dah. Bila share sekarang ni main jeling2 dah.. hahaha. Sem 1 kurus memasing. Ni dah semangat dah. Bukan apa.. persediaan sebelum jadi hamba selama 4 bulan.. Banyak lemak yang perlu dikorbankan. hahaha. Sekarang mungkin tak rasa tapi tahun depan bila baca entry ni kompem berjurai air mata. Sebab, dia dah takda kat sebelah. dah tak pergi makan sesama. Dah takda pillow talk. Dah takda teman ngalir air mata bila putus cinta. Ada benda kita hargai bila dah takda. Ada benda kita rasa bosan bila ada depan mata. Manusia memang macam tu. Tak mustahil ni kali terakhir kita pandang dia. Tak mustahil esok dia dah takda. Appreciate while you still can and don't regret a single thing in your life. Don't blame others and at the end of the road of your life, you can proudly says that every single decision in your life is made by you. And of course, my favourite quote, KEEP MOVING FORWARD..... fin 

1 comments:

Syaza binti Ideris (209532) said...

mcm ak jek..mcm ak jek.. ak ke?? hahaaha.. xyah tggu thn dpn, ni bace pon tetibe da bergenang air mate ak fa.. :(