BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 10, 2013

Senyumlah dari hati~

Tidak pernah terlintas dihati ini apakah rahsia yang tersimpan buat aku untuk esok hari... Kita merancang, itu sudah tentu namun kita lebih tahu perancangan Allah lebih baik. Kita mungkin merancang perjalanan kita pulang ke kampung halaman menaiki bas contohnya bersama kawan baik kita syaza'bukan nama sebenar.. hehe'. Kita jangka perjalanan kita akan smooth je.. Rupa2nya ada gegar2 sebab jalan tak rata.. Ha, boleh nampak tak macam mana cerita dia?? haha.. Bukan tu yang aku nak kongsi.. Kita berkenalan dengan seseorang dan kita ketawa dengan dia. Kita kemana2 dengan dia. Siapa sangka satu hari nanti kita akan tanya soalan "kau nak kawan lagi ke dengan aku?" *diam... sunyi.. Diam memberi seribu makna wahai teman. Seribu kesakitan yang aku rasa manalah dia tau kan?? Almaklumlah, dia tak pandai baca fikiran orang.. hehe *ketawa pahit. Kesimpulannya, anda mengawal siapa yang boleh masuk ke hati anda.. Biar orang kata anda kejam, biar orang kata kita beku.. Sebab diakhirnya yang mengalir air mata hanya ada anda.. sendiri.. sepi..

FIN

1 comments:

miss. tumbler said...

tetibe ak sedih bace post ko yg ni.. ak bru prasan.. huhu