BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 23, 2010

tidak mengerti sama sekali..

Lirik Anang – Separuh Jiwaku Pergi :
separuh jiwaku pergi
memang indah semua
tapi berakhir luka


kau main hati
dengan sadarmu
kau tinggal aku

reff:
benar ku mencintaimu
tapi tak begini
kau khianati hati ini
kau curangi aku
[2x]

kau bilang tak pernah bahagia
selama dengan aku
itu ucap bibirmu

kau dustakan semua
yang kita bina
kau hancurkan semua

repeat reff [2x]

benar ku mencintaimu

* there's some moment in my life yang aku akan rasa nak dengar lagu jiwang2 especially lagu putus cinta.. lagu2 ni akan terasa dekat ngan aku.. dan aku juga dijangkiti penyakit akan nyanyi lagu putus2 ni kalau diajak rakan pergi ke kareoke.. tidak,aku tidak patah hati.. aku pun tak mengerti. perkara terakahir yang aku buat adalah menyanyi di khalayak ramai lagu menghitung hari-kris dayanti pada hari kantin adik aku di SK Gombak Utara.. hahaha(setelah dicabar oleh mak aku.. suara tengah merdu time tu.. nasib baik..) so,sekarang ni aku tengah dijangkiti penyakit mendengar lagu jiwang ini... sampai kalau dengar lagu bara-awie pun rasa best je...

p/s: wahai hati,tetaplah kamu... jangan tidak-tidak...
makin kuat merepek nanti susah... nanti kena penyakit hati lagi payah...

0 comments: