BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 18, 2010

EXCO Production Report


pada waktu pagi aku dah berdebar-debar. ok,aku tipu. dari hari isnin lagi aku berdebar bila bos aku bagitau hari rabu ada exco meeting. ni first time aku buat report ni. alhamdulillah,hasil daripada catatan gila detail aku daripada bekas pekerja jawatan aku ni aku berjaya mengharungi segala cabaran dalam print out every detail yang berkaitan... and aku berjaya siapkan before 1 o'clock. (bonus,tak payah ikat perut tak makan tngah hari n tak g lunch. ala,bukan kena bayar pun pegi lunch.. free je kat cafe... no wonder aku makin gemuk)..
sangat gembira setelah berjaya menyiapkan segala-galanya. rasa happy sangat. and banyak gelak... mesti later aku menangis... (nape eh sume org cakap camtu??)...

0 comments: