BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 27, 2009

maaf..

aku terpaksa mungkiri janji.... aku tak dapat berkongsi rasa.... blog yang lepas tu tak dapat disambung... tapi.. ingin aku berkongsi pengalaman bersama abg zairy n farisha pada 9hb disember 2009 di berjaya times square... hehehe.. belum pape dah gelak... kantoi aku mmg gembira gila hari tu.. tapi takley r tunjuk sgt rasa gembira kat dpn bro... takut dia terlebih bangga.. hahaha... that day abg zairy bawak membe dia time skola rendah... aku tak ingat nama dia... tapi dia kelakar.. aku tak dapat berhenti gelak.. bukan dia buat lawak.. it just the way he act mmg tak terjangka!! funny... so,overall.. it was fun.. nasib baik tak pakai baju kurung!!! even blog ni aku post so damn late tapi kenangan yang terpahat sentiasa segar di ingatan.. happy birthday bro..

1 comments:

farisha assila said...

yes u.
love setiap saat itu.
aku tak mahu lupa.
ohoho. i even wrote something bout dat day.
bc "terima kasih semalam" @ my blog