BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 7, 2012

Berperang di musim tengkujuh~

Assalamualaikum...
Terlalu lama masa yang diambil untuk kembali mencoret kata... Bukan mudah menyulam rasa mencoret erti bahagia... Yang pasti, mereka ada.. masa kini~ Perkenalkan!!!

Bella... kuat membebel.. tp bebel yg baik..

Yang ni tapayah perkenalkan.. tak penting.. Tapi dia ada time aku exam.. sape tah nama dia.. payah nak taip~

Syaza.. aka nek or makcik.. dia yang paling tua antara kami.. muka mcm iran.. lak. hahaha.. Mulut mcm puaka tapi hati baik... First time jmp, aku tak suka dia.. alih2 makan bekongsi.. haha.. 
(tula.. jgn tak suka sgt~)


Yang paling muda... Farah... 

Ni susana time kitowang exam... Muka masing2 bukan ceria 100% sebab baru jwb exam.. mcm mana ley seludup anset dlm dewan exam?? Jangan ditanya.. haha.. Aku cuma nak bagitau, aku bahagia... fin~

5 comments:

Miss Tumbler In Da House said...

hahahha..mcm ne nk tafsirkan muke msg2 time ni ek??

cinderella besar sikit je said...

muka kompiden lulus ke?? hahaha~

Miss Tumbler In Da House said...

agk keterlaluan ko nyampah kt aku ye..hahaha.. tp nape tang fara sikit jek bnde yg ko ckp?? musykil di situ..

cinderella besar sikit je said...

ak ngntok.. hehe

Miss Tumbler In Da House said...

baek.. accepted!!!