BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 18, 2011

Tiada cinta

Ah,rasa sayang aku kat blog ni makin merudum.. mang malang nasib sape2 yang follow aku... Anda semua telah membazir masa... hahaha.......... Here I am in examination week at 4.30AM... menaip yang tidak2... aku rasa teruja nak bertemu sahabat yang telah lama tak bertemu di penang.. (wait for me baby~) dia kata nak bawak aku pegi naik bukit bendera... aku tanak daki... dia kata kitowang naik cable.. ok,suka2... aku mang xcited tiap kali lalu jambatan p.penang ni... hahaha(hulu~) so, hari tu aku berbual dgn sowang membe lama time kolej... nama dia N.. dia skunk keja.. cikgu tadika,ciikgu tusen.. sume dia buat.. wonder woman la katakan... dia ada skandal.. H.. H ni kiranya membe rapat aku dari sem 1 kat kolej.. dah byk da aktiviti persendirian yg aku anjurkn.. H mesti ada.. salah satunya, trip KB-PERAK-KB-KUANTAN-KL see.. jauh kan... memang pjg trip kitowang.. lama gakla nk selesaikan... ni aktiviti tahun lepas... time nk hantar report.. sape tak telibat,jgn gedik2 nak jeles... So, dijadikn cerita... Dalam kereta, H ingat aku dah tdo... aku duduk belakang dgn F... atau Z.. aku tak pasti.. byk sgt trip... H kat dpn ngan N... aku nmpk H **** dahi N.. aku tergamam.. aku tahu H mang syg kat N.. tapi tu ke bukti cinta??? Sebab aku time tu cam bodo2 alang.. aku diamkn benda tu sampai hari aku bebual ngan N kat phone... n marah aku.. nape aku tak bagunkn dia.. (oh ye, time tu N nga tdo gak..) Aku ckp aku tatau... (kan aku kata aku bodo2 alang..) So, aku decide tanak kawan ngan H da.. N pun da tanak kawan ngan H da.. kowang rasa???

0 comments: