BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 12, 2011

sarang labah-labah

Dengar lah semua..

Saya dengan ini mengishtiharkan sarang yang makin menggunung di dalam blog cuba dikemaskinikan dari semasa ke semasa.. Sangat-sangat sibuk.. Percayalah... Hari-hari kena bangun 6.30pg... Ush.. Berubah habis.... Desktop penuh note assignment tu... Presentation ni.. Adoi... Bersara jadi leader... I'm happy here.. Siyes.. Happy sgt2... Paper mid sem ada 2 next week... Kelas bahasa german start next week.. senyum lagi... Mungkin aku kena start download kartun dalam bahasa german lak lepas ni... um,senyum lagi.... Member2 yg bagi statement "Yela R, kau skunk amik degree.. kitowang diploma je" mang macam nak mintak tembak! Masuk la intake bulan 9 t weh... Takde maknanye nk bagi statement2 seperti itu kat aku... uh.... Aku akan terus menanti kowang join aku kat US(Ulu Sintok) ni.... Hahahaha

p/s: at least 4 tugasan dah siap... ada lagi 5

0 comments: