BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 21, 2011

repekan

Ah,tidak aku jangka yang akhirnya aku akan memiliki ruang waktu untuk menyelesaikan segalanya.. Ya,aku hanya insan biasa yang sangat sangat selesa dengan rasa malas yang menggenggam jiwa. Huhuhu

PICC, Putrajaya. R bergegas pergi mengikuti jejak langkah A, sahabatnya. R bercadang untuk menumpang kereta kekasih A memandangkan tiada siapa pun yang akan menghantarnya pulang ke rumah pakciknya yang tinggal di Precint 9G, Kawasan 2, blok C. Dalam hati R sudah berkira-kira untuk menyuruh Z,kekasih A sekadar menghantarnya di tepi jalan sahaja kerana bonggol yang sangat tinggi yang telah dicipta oleh pembuat bonggol aka bumper jalan. Dem bonggol.. Ditarahnya semua kereta…. Dah la aku berat… Desis hati R…

Dalam perjalanan pulang, mata R dihala pada pemandangan pada waktu senja di Putrajaya.. Subhanallah.. cantiknya.. Ingatan terpesong pada upacara hari ini…

Bukan mudah menyusun bicara,bukan mudah meluah rasa… hidup tak seindah mimpi sebagaimana impian bukan dicari… Ah,kalut! Bersiponggang aku menyusun ayat…

4hb Nov 2010 (malam)

A hubungi R lagi… Sekadar memaklumkan R yang beliau dah tiba.. Ah,maksud tersirat?? Dia mahu aku menjemput dia… Ah,bagaimana ni?? Hati berbisik.. Pakcik I masih berada di KLIA menghantar Datuk X.. R… terpaku di rumah makciknya…

p/s: lepas ni tatau dpt smbung cite ni ke x

0 comments: