BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 13, 2010

Sawah padi, lembu dan Kota Bharu

I'm back....

Aku baru je balik dari menjejaki kembali memori yang pernah tercipta di Kelantan... Tak tahu bila lagi aku akan pergi kat sana... Aku bertolak pukul 10 pagi dari Greenwood g sana... Aku bertolak dengan scaol and ekha.. Scaol dtg kl sebab ada intebiu kat gov tapi last2 tak jadi... Takut keja kat kl kot.. Tape2 last2 kau belaja gak kat kl an.. At least bukan kat utan.. air sentiasa ada etc~ hahaha.. yang tu biar dia cite kat blog dia... Ni cite aku..

Time lalu kat Kok Lanas.. aku teringat time kitowang g pakai baju korporat and sambut Pak Lah yang datang melawat... politik2... memang menyampah tol kitowang rasa diguna2kan time tu.. Then,lalu KB Mall.. Kitowang sgt2 takda masa nak nak pegi KB mall... Masa sgt cemburu la katakan.. dengan budget yang mencekik, kitowang sekadar stay kat Pesona Inn je atas Kian Farmasi sebelah 7E... Dekat, murah and paling penting.. bawah tu ada kedai burger yang kompem best! hehehe... Tak banyak yang berubah... Parkson masih macam tu... Ada kedai Hup Seng sebelah Digi... Kiri kanan buat sale... Guardian pun mengancam.. Yang lain biasa2 je...

Oh, baru aku sedar.. aku da merepek sangat panjang.. Takot scaol tak baca lak nanti.. So, stop kat sini dulu deh??? See ya !!

0 comments: