BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 22, 2010

E

Lokasi : Perkarangan Sogo

Keadaan :-

Beep... Beep.. Dua-dua handphone aku berbunyi menandakan ada dua mesej masuk... beep.. Masuk mesej ketiga.. Beep.. Masuk mesej keempat.. dem.. Sejak bila jadi macam artis lak byk mesej masuk?? Hati still panas ag.. baru lepas balik dari bangunan Mara... 'Pinjaman Mara cik tak boleh sambung dah.. Sebab dah tamat tempoh..' Dem lagi.... Terpaksa la aku pinjam Ptptn nmpknya.. huhu.. Dah nasib... Bus U12 muncul... Henset pandang tepi... Lepas da duduk bawah aircond bagi coolkan diri,aku semak mesej pertama...

'Arapah.. cian E(nama dirahsiakan)' oleh Nenek D(membe sebaya.. dia kuat membebel mcm mak nenek)

mesej kedua...
'Wey, E tak jadi smbg.. Ko try r pujok die.. Ple... =(' oleh F

mesej ketiga..
'Xclusive for you! Get RM8 FREE Credit with bla bla bla' oleh Pakcik Celcom

mesej keempat..
'Arfa, E tamo g blaja. Ye kte mslh kewangan. Aq, Nenek D and F sdia mmbantu. Ko tlg pjok ye! X bes gni!' oleh S...

Aku terus bincang ngan E... setelah dsiasat.. aku reply kat S, F ngan nenek D macam nie...

'E xdpt diselamatkan.. Aku dah psiko.. Siyes'

Apa kata?