BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 28, 2010

Paranoid???

Sejak akhir-akhir ni aku menghadapi masalah suka pikir bukan-bukan.. antaranya,kalau aku berada di tempat tinggi aku akan pikir macam mana kalau aku tetiba jatuh sendiri? or time aku nak derma darah,macam mana kalau jarum tu patah? or kalau aku tngah rempit ngan ayah aku,macam mana kalau aku tetiba teringin nak lompat dari motor yang sedang bergerak laju?

so,perkara ni kadang-kadang boleh merosakkan hati dan pikiran aku secara (agak teruk la jugak). Farisha akan cakap(kau ni merepek la arfa!) dan aku akan senyum je...

so.paranoid aku yang terbaru adalah,aku memang bercita-cita untuk berhenti dari kerja yang aku tengah kerja sekarang. Bukan saje-saje berhenti! Aku nak ambik ijazah pulak... Tapi,sejak akhir-akhir ni aku tengok manager2 aku plus bos aku asyik dok puji aku je! Um,aku memang dah lama dah jujur ngan bos aku yang aku nak berhenti tapi bukan dalam masa terdekat... so,adakah mereka nak aku rasa satisfaction of my present job so i'll stick at here forever? diorang tengah psiko aku ke???

0 comments: