BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 16, 2010

antara benua

kym baru je hubungi telefon bimbit yang sangat-sangat berjasa... ketika itu aku sedang bertungkus lumus siapkan exco preparation punya report... alhamdulillah... tuhan macam sangat sayang pada aku sejak akhir-akhir ni.. alhamdulillah... terima kasih.. syukur sangat-sangat. walaupun surat tawaran tersebut masih belum tiba tapi aku dah nampak jalan keluar.. cuba korang bayangkan yang aku sedang berada di lorong hitam yang sangat gelap. kiri,kerja. kanan,rumah. sangat tertekan. bukan apa,aku suka ngan keadaan sekarang... ada hikmah di sebalik semua ni namun aku tak boleh tipu diri aku yang aku masih merindui saat diulit buku dan pening kepala kerana mereka. i'm just 21 years old. aku rasa journey aku masih panjang dgn buku2.. ya,ajal maut di tgn tuhan. of coz! tapi still tuntutlah ilmu sampai ke negara china. and aku nak sangat jejakkan kaki ke negara china tersebut.. perjalanan aku masih panjang... harap-harap harapan aku masih tergapai oleh jari dan tak tercantas oleh waktu dan situasi.. amin....

p/s: hope you all will be with me 5 sekawan......

0 comments: