BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 10, 2010

Wishing Star

Kita selalu nak apa yang ada kat orang.. tapi sebenarnya orang nak apa yang kita ada.... malam semalam aku pergi Greenwood dengan adik sebab dia nak cari kasut..... Then kat kedai tu aku terjumpa seorang kawan lama.. terlampau lama tak jumpa!! kawan aku time sekolah rendah.. dia masih cantik macam dulu.. cuma,dia pregnant... kawan aku tu dah kawin... Daripada cerita dia,membe aku yang lain pun siap dah ada anak lelaki... di usia 21 tahun,dowang sudah menjadi seorang ibu... aku harap dowang bahagia... aku?? masih mengejar cita2... masih banyak yang perlu aku kejar.. kalau dulu,aku pernah cemburu kenapa aku tak jadi kurus macam dowang.. sekarang... aku bersyukur je dengan apa yang ada.. yela,kalau tak mungkin aku takda apa yang aku ada sekarang!!

(cerita kali ini agak kejam.. banyak perkara yang masih aku simpan.. bukan macam selalu.. luahan kali ini tersekat oleh rasa bersalah plus benda yang tak sepatutnya kau luahkan.. terlajak perahu boleh di undur.. terlajak kata badan binasa.. sowie kepada yang berkenaan.. )