BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 8, 2009

me as a cinderella...

hahaha... tadi baru berlangsung majlis perpisahan pelajar2 diploma pengurusan perniagaan kptm kota bharu seliaan uum... theme?? pada awalnya wedding but then bebas.. but since semua student dah sewa,beli or tempah baju tu.. so,pakai je lah!! i wear a gown.... gambar aku from my phone tak dapat nak load cause cable phone tertinggal kat umah... huhuhu... later k... remind me. this pic from saol cam but then putera raja aku tak datang2... so,kereta kuda aku pun straight hantar g hotel riverview tu(berdekatan tambatan di raja.. nasib baik tak banjir).. me n my friend semua make up setebal mungkin(memerlukan 10 tisu untuk tanggalkan mekap tu balik.. tapi ktowang sume jadi cantik.. org yg kata.. hehe.. tanx fyda.. muah!) majlis berjalan dgn lancar.. rasa bahagia dapat duduk bawah doin nothing! yela,selalunya kalau tak jadi mc mesti sibuk duk pikir org lain nk mkn apa,cukup ke,sedap ke... hurm.. feel great! hari2 bahagia selepas x jadi mpp.. hehe.. a lot of thing happen actually... dia tiada di dalam dewan itu walau aku amat berharap dia ada... sedar, dia tak layak ada di situ namun aku berdoa setiap saat.. aku mahu kamu.. aku mahu kamu.. aku mahu kamu... pathetic isnt it?? shit! aku benci perasaan macam nie.. sebahagian diriku telah kau bunuh mati... bak kata farisha.. tapi kata qiah,after this andai ada jodoh takkan kemana....

apa-apa hal pun, bersangka baik dengan takdir tuhan...

6 comments:

fun_na ^_^ said...

^_^
mesti cooooomel kan?? nak tengok nk tengok nk gakkkkk~~ hehehe... btw, sapekah si dia itu heh..:P

cinderella besar sikit je said...

he... not important.. one fine day aku gtau.. hehehe.. jgn wat gosip liar k??

IN-faz said...

wah...arfa da blog rupanya...
comey nya arfa...
ct ni fa br pecah otak nk
plan dinner kami...

jom singgah blog fa
iffaiskandar.blogspot.com =)

cinderella besar sikit je said...

insyaallah.. kalau rfa sempat and ada kelapangan rfa singgah k syg..

farisha assila said...

salah la..
sebahagian aku y sedang kau bunuh mati.

er, boley ke phrases tu nk gune dlm kisah ko.

tak tragis sgt ke?

cinderella besar sikit je said...

xctually.. aku rasa sesuai je.... beside, im drama queen... having a hectic life.. (hectic pun tragis gak kan??? hahaha)